Binance Türkiye’nin Destek Uygulaması 1,7 Milyon Etkileşime Ulaştı

Binance Türkiye, “müşteri hizmetleri canlı destek uygulaması” ile yaklaşık 1,7 milyon etkileşime ulaştı.

Binance Türkiye, “müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulaması” ile kullanıcılarına daha hızlı, daha efektif ve pratik çözüm önerileri sunuyor. Binance çatısı altında ilk kez Türkiye’de hayata geçirilen müşteri hizmetleri sesli çağrı desteği uygulamasının, yurt dışında da devreye alınması planlanıyor. 

İkinci Bir Destek Modeli Olarak Kurgulandı

Binance Türkiye, söz konusu uygulama ile kullanıcılarına ikinci bir destek modeli sunuyor ve bu bağlamda canlı mesajlaşma desteğini tercih etmeyen kullanıcılara en hızlı çözümü sağlıyor.

Canlı destek hizmetindeki toplam etkileşim sayısı 1.7 milyona ulaşan şirket, söz konusu uygulamayı ilerleyen dönemlerde daha da geliştirmeyi ve birçok bölgede daha kullanıcıların kullanımına sunmak istiyor.

Yapay Zeka ve Kullanıcı Odaklı Çalışmaların Ürünü

Binance Türkiye tarafından 2020’nin son çeyreğinde kurulan müşteri hizmetleri departmanı, hem kullanıcıların bildirimleri hem de tespit ettikleri gelişim alanlarından yola çıkarak çeşitli çalışmalara odaklandı. Kullanıcılar da bu kapsamda, 2021 yılının Eylül ayında “Canlı Destek” hizmetinden faydalanmaya başladı.

Binance Türkiye, bu süreçte geliştirilen çözüm süreçlerine kullanıcıların en hızlı şekilde ulaşmalarını sağlamak adına yapay zeka odaklı çalışmalara ağırlık verdi. Global anlamda sektöre öncülük eden yeniliklere odaklanan Binance Türkiye, bu kapsamda Binance çatısı altında bir ilke imza atarak, “Canlı Sesli Çağrı (Voice Call)” hizmetini başlattı. Söz konusu uygulamaya geçen yılın Ekim ayından itibaren hem web hem IOS hem Android olmak üzere tüm platformlar aracılığıyla haftanın 7 günü ulaşılabiliyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir